2024.03.29. - Auguszta

3D-nyuszi az amerikai Playboyban

Ezentúl 3D-s szemüvegben lehet böngészni az amerikai Playboy magazint; a piacra kerülõ 2010 évi júniusi számban az év nyuszija a korábbiaknál plasztikusabban, már három dimenzióban fog pompázni.
Hugh Hefner, a magazin alapítója bevallotta: nem túl nagy rajongója a 3D-s filmtechnikának, ha moziba megy, megelégszik a hagyományos, kétdimenziós filmekkel. De azt sem rejtette véka alá, saját ízlése nem akadályozza meg abban, hogy profitáljon abból a 3D-divatból, amelyet James Cameron kasszákat robbantó Avatar címû sci-fije indított el.

A nyomtatott média mai világában szenzációkkal kell szolgálni - mondta Jimmy Jellinek, a chicagói központú magazin szerkesztõségi cikkrovatának igazgatója. Ilyen volt például, amikor néhány hónapja Marge Simpsont, a Simpson-sorozatból ismert Bart kék hajkoronájú anyját, egy animált figurát tettek címlapra és a középsõ, kihajtható oldalra is.

A Playboy mindent igyekszik megtenni azért, hogy bõvítse olvasótáborát, különösen a fiatalok körében, miután a példányszám a 2006-os 3,5 millióról mára 1,5 millióra apadt.

Jellinek meggyõzõdése szerint a gyönyörû Hope Dworaczyk amerikai modell térhatású fotójával a Playboy a jelenlegi internetes õrület korában is megmutathatja az olvasóknak, hogy nincs ahhoz fogható, mint amikor egy magazint fog a kezében az ember.

A rovatvezetõ szerint egy magazint és a benne levõ fotót az különbözteti meg a számítógépes képektõl, hogy az elõbbit az ember meg tudja õrizni, be tudja tolni az ágya alá.

Hugh Hefner elmondta, hogy neki már a magazin alapítása után, az 1950-es években eszébe jutott az a gondolat, hogy háromdimenziós fotókat közöljön meztelen lányokról. Az ötletet akkor végül azért vetette el, mert nagyon drága lett volna 3D-szemüveget is mellékelni az olvasóknak.