2024.04.19. - Emma

Autóreklám lett a KRESZ-bõl 959-szer megbukó nagymamából

Autó-reklámfilmhõs lett Dél-Koreában abból a nagymamából, akinek csak 960. próbálkozására sikerült levizsgáznia KRESZ-bõl.
A 69 éves nõt a Hyundai autógyár szemelte ki magának "reklámvivõnek", miután páratlan figyelemmel kísérte szinte az egész ország az asszony rendkívüli kitartását, sõt, tavaly február óta már a világsajtóban is többször híre kélt. Pedig 2009 februárjában még csak a 771. bukásán volt túl. Követte még további 188, de aztán a 960. próbálkozáson sikerült a bravúr - talán páratlan vizsgarutinjának köszönhetõn.

A nagymama számára 2005 áprilisa óta vált mindennapossá a KRESZ-vizsgázás, ám ez már egy ideje a múlté. A gyakorlati részen hamarabb jutott túl. Az autósiskola virágcsokorral köszöntötte "törzstanulóját" a jogosítvány átvételekor. Oktatója szerint nem kell félni tõle, nem lesz az utak réme, mivel a gyakorlati rész sokkal jobban ment neki, mint az elmélet.

A Hyundai egy reklámfilmjében szerepelteti a nagymamát, a reklámot pedig fõmûsoridõben sugároztatja tévécsatornákon.