Az együttmûködésre alig pár hónappal azt követõen kerül sor, hogy David Beckham ugyancsak az olasz cég fehérnemûit reklámozó óriásplakátjai ellepték a világot. Armani 12 millió fontos szerzõdésajánlatára Posh Spice, tudta meg a Mirror címû brit bulvárlap csütörtöki internetes száma.
Mint a Spice Girls volt énekesnõjének egy barátja elmondta a lapnak, a hölgy mindig is rendkívül büszke volt alsónadrágban feszítõ férje fotóira, sõt szerinte kettejük közül férje a szexisebb!
„Ki is reklámozhatná jobban az Emporio Armani új, világméretû fehérnemûkampányát, mint Victoria Beckham? Victoria igazi divatikon, egy dinamikus hölgy, aki kisugárzásával csak erõsíteni fogja a világszerte terjeszkedõ Armani fehérnemûiparát” - nyilatkozta maga Giorgio Armani.
Victoria Beckham legutóbb Marc Jacobs divattervezõ reklámkampányának volt a modellje, de saját ruha-, farmer- és parfümmárkája is van.
Nem csak Mrs. Beckham vetkõzik le az Armani kedvéért: férje, David Beckham focista a divatház 2009-es õszi-téli férfi fehérnemû-kollekciójának az arca. .
"Meglehetõsen ideges vagyok, mert az anyám is megnézte"- nyilatkozta ezzel kapcsolatban David Beckham egy tévémûsorban.
"Amikor a hirdetések kikerültek, õ volt az elsõ, aki felhívott, és megkérdezte: "Mégis mit mûvelsz?" Próbáltam megmagyarázni, de nem értette meg, hogy miért vetkõztem gatyára az egész világ elõtt." - mondta a férj.