2024.03.29. - Auguszta

Madonna a divatikon?

A pop nagyasszonya, Madonna úgy látszik, mostanában inkább divatikon státuszából kíván pénzt csinálni, mint énekesi karrierjébõl. Jelenleg a Macy's üzletlánccal tárgyal egy saját tervezésû ruhakollekció megjelentetésérõl. Már a karrierje elején a 80-as években is divatot teremtett szõkített hajával, necc harisnyájával, és híres csúcsos melltartójával.
Ki ne emlékezne nagy visszatérésére a kilencvenes évek végén, amikor könnyûvérû pop dívából, spirituális földanya lett. Azóta Madonna nem követi, hanem diktálja a divatot. Folynak a tárgyalások, és a divatáruház lánc hajlik rá, hogy életre keltsék Madonna egyéni stílusát nõi ruhák, kiegészítõk, és cipõk formájában.

Egyes források szerint a Jay-Z Rocawear márkáját 204 millió dollárért felvásárló cég, az Iconix is beszáll az üzletbe, de a cég szóvivõje egyelõre nem erõsítette meg a hírt. Madonna korábban tervezett a H&M-nek, valamint Christian Audigierrel is közös kollekcióra készültek tavaly, de a tervezõ az utolsó pillanatban visszavonta ajánlatát.