A barbadosi énekesnõben egyre több divatház lát nagy reklámértéket. Néhány hónappal ezelõtt a Piaget luxusóra gyár kereste meg, hogy csuklójára akaszthasson egy termékét.
Umbrella címû dalának nyomán Rihanna saját esernyõi is ismertek, bár túl sok fantázia nincs bennük. Arról egyelõre nem lehet tudni, hogy a Guccinak hosszú távú tervei vannak-e a stíluskirálynõ Rihannával, a divatház májusban cserélte le egyik reklámarcát.
A korábbi ékszer-kollekciójukhoz fotózott kampányban megjelenõ Drew Barrymore helyett Claire Danest választották az új kampány számára. Mint azt Frida Giannini, a Gucci egyik kreatívja elmondta, a cég szerint a színésznõ egy modern ikon. Van egy olyan sejtésünk, ezt a jelzõs szerkezetet Rihannára is olyan könnyen rá lehetne adni, mint egy Piaget-órát.