Kate végül arra kényszerült, hogy kitöltsön egy online panaszbejelentõ lapot, amire azonban napokig nem érkezett válasz. „Négy napig nem voltak képesek válaszolni. Nagyon hálás vagyok a The Sunnak, amiért kapcsolatba lépett velük, és segített elsimítani az ügyet”- mondta Kate. Az oldal ugyanis csak a brit lap közbenjárásával volt hajlandó visszaállítani a hölgy profilját.
„Sosem mondtam, hogy én vagyok az a Kate Middleton, ráadásul a saját fotómat használtam a regisztrációnál, ami egy kicsit se hasonlít. Arról nem is beszélve, hogy Kate és Vilmos nincsenek is fent a Facebookon” – magyarázta a hölgy késõbb.
A helyzet pikantériáját csak fokozza, hogy Kate fiúját Jonathan Ross-nak hívják, akárcsak a britek híres tévéshow házigazdáját. „Unom már, hogy az összes barátom azzal jön, hogy micsoda celebpáros vagyunk” – veszi át a szót Jonathan. „De egy csomó Kate Middleton van a Facebookon, ráadásul még nekem sem szóltak be a nevem miatt.”
A Facebook sajnálatát fejezte ki az eset kapcsán, de közleményében felhívta a hölgy figyelmét, hogy a felhasználók igen magas száma miatt ilyen hibák bárkivel elõfordulhatnak.