2024.04.25. - Márk

A fogyasztóvédelemhez fordult a megunt guminõ miatt

Elképesztõ dolgokért reklamálnak Bukarestben a fogyasztóvédelmi hivatalnál. Egy bukaresti lakos túl unalmasnak találta szõke guminõjét, ezért a hivatalhoz fordult azzal a kéréssel, hogy cseréljék ki egy vörösre. A forgalmazó ugyanis azzal utasította el a kérést, hogy a felfújható szöszit többször is megerõszakolták.
Egy másik fõvárosi lakos felháborítónak találta, hogy pénzt húztak ki a zsebébõl egy olyan elõadásért, amely mágneses hullámmal bíró, értékesnek beállított tárgyakról szólt, miközben más országokban azok egy fabatkát sem érnek. Panaszlevelében azt is megemlíti, hogy az elõadók teljesen megbolondították, olyannyira, hogy képes volt egy ilyen párnát vásárolni.

Egy bukaresti nõ olyan parfüm miatt fordult a fogyasztóvédelemhez, amelyet feromon tartalma miatt vett meg. A gond az illatszerrel csak az volt a nõ szerint, hogy nem volt benne vágygerjesztõ kémiai vegyület, partnere nem érzett semmit belõle.

Egy fogászati beavatkozás miatt egyenesen házhoz hívták a fogyasztóvédelmiseket. A panaszos kivette a szájából fogászának alkotását, és megkérte a hivatal képviselõit, hogy próbálják ki õk is, hátha gond nélkül viselni tudják. A legbizarrabb panasz egy nõtõl érkezett, aki azért volt elégedetlen, mert egy temetkezési vállalat túl szomorú angyalt készített a megrendelésére.