Greenspan híres volt arról, hogy merõben szokatlan mércéket használt a gazdaság állapotának figyelésére. Ezek egyike volt a férfi alsónadrág forgalmának alakulása. Greenspan korábban rámutatott, hogy a férfi fehérnemû keresletének akár csekély csökkenése azt jelzi: a fogyasztók nagyon súlyos helyzetben vannak.
Ha Greenspan következtetése igaz, sanyarú idõk várnak az Egyesült Államokra. A Mintel kutatóintézet vizsgálata szerint a férfi alsónadrág-fogyasztásban jelentõs csökkenés tapasztalható. Idén 2,3 százalékos visszaesés várható, pedig tavaly novemberben még 2,6 százalékos növekedést jeleztek elõre erre az évre.
Mint Matt Hall, a Hanesbrands ruhaipari vállalat szóvivõje elmondta, az összes ruhatermék közül valóban a férfi alsónemû kereslete ingadozik a legkevésbé, de a recesszió már erre is hatással van. A férfiak csak jóval a recesszió kezdete után ritkítják meg alsónadrág-vásárlásaikat, és a kereslet más termékeknél korábban helyreáll. "Valószínûleg nem arról van szó, hogy a férfiak ritkábban hordanak alsónadrágot, mint azelõtt" - tette hozzá.