2024.04.19. - Emma

A Joshi Bharat a legnépszerûbb a TV2-n!

A Joshi Bharat a legnépszerûbb a TV2-n!
A 3. héten is az RTL Klub nyerte a nézettségi versenyt, mégpedig toronymagasan. A TV2-nek valamit sürgõsen ki kell találnia, ha meg szeretné szorongatni a konkurenciát.

A piacvezetõ kereskedelmi csatorna a kedd estét leszámítva minden nap gyõzött fõmûsoridõben a TV2-vel szemben.

A hét legnézettebb mûsora a csütörtöki Fókusz volt 1,85 millió nézóvel, míg a vasárnap esti Apácashow 2. volt 1,54 millió nézõ), amely esélyt sem adott az ellene küldött Gagyi maminak(936 ezer).

A "Celeb vagyok, ments ki innen!" második szériájának celebjeivel sem talált legyõzõre a Vacsoracsata, sõt, a közelébe sem tudtak férkõzni más csatornák Delhusa és Pákó konyhai ámokfutásának. Itt is a csütörtöki részt nézték a legtöbben, 1 millió 781 ezer ember ült a tévékészülék elé.

A TV2 legnézettebb mûsora - szokás szerint - a basárnapi Napló volt 1,67 millió nézõvel, ami most a nézettségi lista 12. helyére volt elég. A csatorna kedd esti gyõzelme sem igazán mérvadó, hisz két B-kategóriás film mérte össze erejét a két nagy csatornán. Egyre inkább úgy tûnik, hogy Joshi Bharatra kellene építeni a mûsort, hiszen a nevével fémjelzett produkció nagyjából 1,2 millió nézõt ültet a képernyõk elé, az RTL viszont hónapok óta nem tudja megszorítani egyetlen mûsorral sem. A jelenleg párhuzamosan futó Gyõzike Show ismétlések átlagosan 400 ezer embert érdekelnek.

A Magyar Televízió legnézettebb mûsora - szintén szokás szerint - a kedd esti Önök Kérték volt, bár a korábbinál szerényebb, 843 ezres nézettséggel. Csupán 4 ezerrel kevesebb nézõ volt kíváncsi vasárnap este Mága Zoltán zenés világ körüli utazására, ami szép eredmény, hisz vele opárhuzamosan a két nagy kereskedelmi csatornaa Gagyi Mami, illetve az Apácashow 2. címû filmekkel sokkolta a nézõket.