2024.03.29. - Auguszta

Kautzky Armand: 'A mai médiavilágban mindegy hogy mit, csak beszéljenek az emberrõl.'

Kautzky Armand: 'A mai médiavilágban mindegy hogy mit, csak beszéljenek az emberrõl.'
Reklám – portré - A reklámszereplés: (Kautzky Armand)

„Távol áll a személyiségemtõl, de a szakmámnak része. Sokkal szívesebben mondok el egy verset, vagy játszom egy színdarabban. Amikor csinálom, akkor viszont természetesen teljes bedobással és hittel, teljes szakmai tudásommal teszem.

Mikor reklám hangja vagyok egy terméknek, akkor azt tapasztalom, hogy minél egyszerûbb és minél inkább az emberek szívéhez, lelkéhez szól, annál hatásosabb.
Igazából kettõs érzelmeim vannak a reklámokkal kapcsolatban:

Nagyon jó kalauz a reklám. Megmondja, hogy a terméket kik használják, kiknek készül, tehát már szinte felkészülten megyek az üzletbe vásárolni, mert van egy alapképem. Ugyanakkor vannak olyan pillanatai is a reklámozásnak - amikor a televízióban egy szívemnek kedves filmet nézek, vagy egy mûvészi pillanatot szakít meg éppen egy fogkrém reklám -, hogy egyszerûen megbolondulok tõle.

Ha azt mondják, visszanõ a hajam, megelégszem, ha pelyhecskék jönnek…:

Talán nem vagyok egyedül azzal, hogy úgy gondolom, hogy minden reklámból bizonyos százalékot automatikusan leveszek. Ha azt mondják, hogy visszanõ a hajam, akkor megelégszem talán annyival is, ha pelyhecskék jönnek vissza, tehát mértékkel fogadom én el ezeket az információkat.

Handicap:

Nagyon sok olyan termék van, ami nem fordít - vagy tudatosan, vagy mert nem tud - pénzt a reklámozásra, és bizony handicap-el indul a reklámozott tárgyakkal szemben. Viszont én úgy érzem, hogy van egy társadalmi réteg, akik kifejezetten jobban odafigyelnek azokra a termékekre, amik nincsenek a reklámban, talán pont azért, mert szolidárisak akarnak lenni.

Önreklám:

Azt szokták mondani, hogy ebben a mai médiavilágban mindegy hogy mit, csak beszéljenek az emberrõl. Bármennyire tiltakozom ez ellen, és bármennyire alapvetõen nem értek egyet ezzel a gondolattal, azzal kell szembesüljek, hogy valóban. A nagyközönség számára teljesen mindegy, hogy egy bulvárlapban szerepel az ember, vagy egy nívós mûsorban mutogatja magát. Az számít, hogy ott legyen. Ma azt tapasztalom, hogy jelen kell lenni a médiában. Újságban, televízióban, rádióban és tulajdonképpen mindegy hogy milyen formában.”

Kautzky Armand

www.sztarportre.hu